Rippileiri 2013

kesäkuuta 29, 2013

Tulin riparilta ja on IKÄVÄ TAKAISIN!!!Itkin eilen oikeesti silmät päästäni.Päivällä olin ihan että:En itke,en varmana itke..Mutta illalla...YHYYYY!!!!!!Mä haluan takaisin.Siellä kyllä syötiin PALJON ja vapaa-aikaa ei ollut tarpeeksi mutta silti.Jassu oli tietenkin mun huonekaveri,Roosa ja Aino oli viereisessä huoneessa.Herätys oli kahdeksalta,ihan ookoo kai-paitsi se,että aamulla alettiin soittamaan mistä lie kaiuttimista:Tuuli-Salaisuudet :/ En tykkää siitä biisistä.Iltaohjelmat oli kivoi.Leikkejä,laulua ja sketsejä :3 Ihan hauska oli tuo leiri.Harmi,että oli viisi ryhmää ja kaikki mun kaverit oli toisissa ryhmissä.Silti oli kiwaa! Haluan takas!Me eilen kierrettiin niinku kaikkien luona halaamassa toisia ja sitten saimme isosilta laput,jossa oli jotaki positiivista meistä.Itku tuli jälleen.Sitten saimme ison A4-paperin jossa leiriläiset oli kirjoittanut meistä jotain kivaa.Olin niin liikuttunut. ;( 
Huomenna konfirmaatio alkaa kahdeksalta,taas pitää herätä aikaisin :D




Joo mä tein tämmösen ns.ruusun.Kun oli tylsää

Vasemmalla: Niko -isonen-
JA MINÄ

Aivan hirvee!

Mun ilme voi ei!!!!!!

Oli pakko ottaa kuva.Viimeinen päivä täällä rippileirillä





KIITOS KAIKKI MAAILMAN PARHAAT TYÖNTEKIJÄT,LEIRILÄISET JA ISOSET!!!!

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.