Lauantai!

heinäkuuta 12, 2015

 Tässä on nyt muutama kuva lauantailta, netti pätki, niin en saanut ladattua kaikkia kuvia :/ Lauantaina Rico lähti takas kotia, mutta sitä ennen minä, Laura, Rico ja Elina kävimme kaupungissa ja menimme Saukin kentälle istumaan :) Illemmalla olin Pohjolankadulla, meillä oli grillibileet, mun eno tuli Raumalta ja mummon sisko Ruotsista. Kutsuin Paulinkin mukaan, olimme joskus kolmen jälkeen Paulilla, kävimme illalla vielä Jatallakin syömässä. Tänään en ole oikein ehtinyt tehdä mitään, kävin Paulin kanssa ajelemassa, kävimme Lautiosaaressa ja Laurankin luona piipahtamassa.
 

Minä outo immeinen, onneksi ne karmeimmat kuvat eivät päätyneet tänne.

Sanoinko jo, että meille tulee uusi kissa? 
Noh, jos en sanonut, niin meille tulee uusi asukas 4. elokuuta
Olen jo ostanut tarvikkeita, kissan täytyy olla sisäkissa, koska otan sen matkaan, kun muutan omaan asuntoon.


Tämmöinen karvapallo muuttaa meille :) Huomenna menen äidin, mummon ja tätien kanssa Kallille juoksemaan portaita, otan varmaan kameran matkaan. Iltoja!
 

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.