Suomen Tivoli ja talviturkki

heinäkuuta 21, 2015

Olin sunnuntaina 19.7 Lauran, Paulan ja Saran kanssa Suomen Tivolissa ja oli hauskaa! Mä pääsin ilmaiseksi laitteisiin, koska mulla oli Avustaja-ranneke. Eli siis olin serkkujen vahtina siellä, serkuilla oli rannekkeet niin sain ilmaiseksi avustaja-rannekkeen. Kävin Lauran kanssa maailmanpyörässä, Mega Flipissä, kummitusjunassa, musik expressissä ja vuoristoradassa. Tänä vuonna kummitusjuna oli kyllä hauskin ikinä :D




Tänään menimme Paulin kanssa Keminmaahan saunomaan, oli ihana ilma sateen jälkeen :)





Saimme Paulin äidiltä saunajuomat :) 



Tuli saunottua ja heitettyä talviturkki pois tässä samalla! Jee minä!







Mitäs löytyikään matkan varrella?


Mutta eipä mulla nyt ole mitään kummempia, ajattelin joku päivä ladata tänne jonkin videon :) Mutta nyt, öitä! :)


You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.