Kaikkea turhaa

elokuuta 22, 2015

Mitäs tässä on tultu tehtyä.. Koulutehtäviä ainakin, teen atk-työt etänä, kun meillä on siihen mahdollisuus. En ole ehtinyt kirjoitella kauheasti, koska koko ajan on ollut jotain tekemistä. Mutta viimeisenä parina päivänä olen ollut flunssassa. En ollut eilen koulussakaan flunssan takia.




Kävimme Jassun ja mummon kanssa torilla myymässä vaatteita ja ostin Jassulta tämän neuleen. Tarkalleen ottaen pappa osti tämän minulle :D


Samaisena päivänä kävin cittarista ostamassa alekorista tämän peitepuikon

Maybelline Cover Stick 5 e


Rimmel Scandal Eyes 8,50 e


Äiti toi minulle Vantaalta asuntomessuilta tuliaiseksi tämän sisustuskoristeen :)


Voisiko muka tuosta tunnistaa, että siinä nukkuu kissa? Mä veikkaisin kuollutta rottaa


Vietin koko eilisen aamun katsomalla Kardashianeita.

Sain sen Sonyn takaisin Gigantista, mutta kotona huomasin, että netti ei toimi eikä minulle voi soittaa. Vein puhelimen takaisin ja sain tämän lainapuhelimen, Huawei Honor

Tämä on parempi kuin se aikaisempi lainapuhelin.





Tässä on minun uusi venäri :)



You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.