Projekti puolipiste

lokakuuta 11, 2015

Taas on ollut vähän aikaa taukoa täällä. Ei ole oikein ollut inspistä kirjoittaa... :/ Eläny vaa tätä omaa maailmaani, melkein unohdin blogini kokonaan. Ei ole oikein mitään olennaista kirjoitettavaa, oon ollut kavereita, tässähän ensi viikolla koittaa Jassun, Paulin ja JP:n synttäritkin. Ajattelimme Julian kanssa mennä perjantaina Jassun tykö yöksi ja juhlistaa Jassun 17-vuotissynttäreitä :) Huomenna käymme Julian kanssa ostamassa Jassulle synttärilahjatkin. 

Mitäs sitä tänään tuli tehtyä... Joskus päivällä kävin Villen tykönä kaffella ja siitä menin isän ja äidin kanssa kauppaan ostamaan säilytyslaatikoita mun huoneeseen. Siinä sitten olin kotona jonkin aikaa, sitten menimmekin Villen autolla JP:n, Villen ja Jassun kanssa Prismaan ja ajeltii ympäri ämpäri kyliä. Kävimmä Lautsikassakin ja lopulta tulimme meille kahville. Sitten mun isän serkku kävi täällä, valmistunut hierojaksi niin hän hieroi minun hartioita ja isän selkää.

Kävimmä myös viime viikonloppuna kaveriporukalla katsomassa Napapiirin sankarit 2, joka oli kyllä hyvä! Mutta ykkönen on aina ykkönen. ;) 

Tässä tulee tällä kertaa vähän laajaa tekstiä.






Kukas sai taas uuden lainapuhelimen Gigantilta... Paska phonetää Iphone ettei mitään järkeä..





Välillä sellainen olo, mitä enemmän hymyilen, sitä pahempi olo on.



Lumolla rento asento ;D


Projekti puolipiste. Kuinka moni jo kuullut? tarkoitus on ottaa iholle puolipistettä esittävä tatuointi, joka symboloi toivoa ja rakkautta heille, jotka kärsivät masennuksesta, itsetuhoisuudesta ja itsemurhaan liittyvistä ajatuksista. Vaikka olisi aivan pohjalla, on sieltä mahdollista nousta jaloilleen.


Vaikka olen oman elämäni pohjalla, osaan nauttia tärkeistä hetkistä minulle rakkaiden ihmisten kanssa!



You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.