Syysloma ohi...

lokakuuta 18, 2015

Tässä sitä on syysloma vain norkoiltu. En ole mitään kummoista tehnyt, Jassullahan oli synttärit perjantaina. Minä ja Julia olimme Jassun tykönä yötä ja oli ihan mukavaa :) Kävimme Dimmusta hakemassa pizzat, kun Julian hellu käytti kaupungissa. Olenhan mä tässä nähnyt viikon aikana tyyliin Tatua, Joria, JP:tä, Jassua, Juliaa ja sen hellua, kuten myös Villeäkin :)  Tatukin kävi pitkästä aikaa meillä kahvilla.

Tänään olin Lauraa ja Villeä, Lauraakin näin pitkästä aikaa :) Tatu kävi kaupungissa moikkaamassa, kun olimme Lauralla. Syysloma on mennyt kyllä todella nopeasti. Parin viikon päästä Turkuun, Back to school-tapahtumaan. Sinne on menossa myös Elina, Laura ja Lindakin. Eipä tässä ole kovin ihmeellistä ehtinyt tapahtuakaan. Villen kanssa olen hengaillut enemmän ja enemmän. Minulla on hänen kanssaan turvallinen ja lämmin olo. Joka hetki Villen kanssa on todella ihanaa :) Ei ole koskaan mitään tappavan tylsää, aina jotain keksii. Jos ei keksi mitään, niin sitten katsotaan Netflixiä. 


Tässä tuli muutama päivä sitten vähän valokuvailtua omalla pihalla












And that's why I smile
It's been a while
Since every day and everything has
Felt this right
And now you turn it all around
And suddenly you're all I need
The reason why I, 
I smile.







En ole ihan 100% varma, kumpi tyyli minulle sopii paremmin. Rento vai semmoinen enemmän "asiallinen" tyyli



Tuo teksti kertoo paljon. 


Eipä tässä mitään ihmeempiä, huomenna kouluun. Jaksaispa! 
Tänäänkin heräsin ensimmäisen kerran kuudelta, pyörin sängyssä yhdeksään asti ja sitten nukahdin uudestaan. Kun olimme Jassulla yötä, aloimme neljän aikoihin nukkumaan. Nukuimme kaikki kolme Jassun sängyssä, että kävi ahtaaksi, olin ihan seinässä kiinni :P 

No mutta eipä muuta, öitä! :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Tosi kivoja kuvia ja oot muuten aivan tajuttoman kaunis! <3 Mun mielestä sulle sopii kummatkin tyylit ihan yhtä hyvin :--)

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos, samoin! :3
    Tyyli vaihtelee noin joka päivä :) :D

    VastaaPoista

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.