MyDay 26.2

helmikuuta 28, 2016

Ei ole nyt kauheasti aikaa kirjoitella, koulussa on ollut kiirettä, oon keskittynyt viettämään aikaa kavereiden kanssa, en paljon kavereita aiemmin ole ehtinyt nähellä. 


Joka tapauksessa ajattelin tehdä MyDayn, voisi sanoa että melkeinpä peruspostaus. Otin aamulla pari kuvanketaletta ennen kouluun lähtöä






Herätyskello soi ensimmäisen kerran jo kuudelta, mutta voimat eivät riittäneet nousemaan niin aikaisin

1. Etsi kaapista vaatteet, mitkä veisivät muiden huomion pois minun niin "eläväisestä" kuontalosta. 

2. Petaa peti



Ensin oli suunnitelmana pyöräillä kouluun, mutta on liian kylmä ettei tuu onnistumaan. 


3. Minun (mukamas) aamupala



Aikaisin jo valmiina, ei mitään kiirettä.

Koulu alkaa vasta 8.30 ja sain järjestettyä itselleni autokyydin.






Koulusta päästy, oli ihan mukava päivä. Ensimmäisenä oli taiteen ja kulttuurin tunti ja sitten TYKY-tunti. TYKY tarkoittaa Työkykyä ja suunnittelemme parien kanssa luokalle jotain toimintaa. 

 Koulu loppui n. klo: 11.30, paitsi että kävin kouluruokailussa, jolta lähdin sitten 12.13

Lepäilin koulun jälkeen hetken ja neljältä alkoi sitten ajo



Keskiviikkona taiteen ja kulttuurin tunnilla piti ottaa kuvia Kemin talvisesta maisemasta. Perjantaina tulostimme kuvat ja laitoimme kartongille ja pistimme koulun käytävien seinille kuvat. 




Ajotunnilla kävimme Lapintuulessa päin, ja sieltä ajoin Keminmaahan ja takaisin Kemiin. Kävimme uudelleen taskuparkeerausta vähän läpi. Ajohan kesti siihen viiteen, jolloin ajelin Paulan talon eteen ja menin siellä käväseen. Jossain seittemän maissa iskä haki mut.

Olin kotona jonkin aikaa ja lähdin pyörällä Paulan tykö. Joskus puoli yhdeltä sain autokyydin Villen tykö, jonne jäin yöksi.


28.2.

Nyt olen tässä parin päivän ajan ollut kipeänä, nyt on vain yskää, päänsärkyä ja lämpöä 37.3 astetta.

Olin eilen mennyt Villelle yöksi, koska olisin muuten ollut yöllä yksin kotona. Ilmestyin Villen ovelle joskus puolen yön jälkeen. Mittasin siellä kuumeen, oli siinä vähän päälle 37 astetta. Mutta mun normilämpökin on melko alhainen niin tuntui, että taju lähtee. 

Ville ja minä molemmat ollaan kipeinä, kauhea olo.

Kävin isän kyydillä hakemassa pari tuntia sitten Jatalta ruokaa ja tulin kotia. Käyn illemmalla hakemassa pyöräni Villen tyköä. En ole satavarma menenkö huomenna kouluun, sen näkee aamulla. Mulla on tiistaina asiakaskäynti, jos mulla on lämpöä/kuumetta ja tätä yskää niin en tasan mene sinne tartuttamaan asiakasta!




Jälkiruokani hampurilaisen ja ranskalaisten jälkeen.

Taidan mennä nyt nukkumaan hetkeksi, jos päänsärky helpottaisi edes vähäsen.

Heissan!





You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.