My Birthday

tammikuuta 11, 2017

Lauantaiaamuna herätys soi kahdeltatoista, enpä jaksanut nousta vielä ylös, joten löhöilin sängyssä tuntien itseni vanhana. Elämän turhin ikä koitti, 19 vuotta.



Ei mennyt kuin hetki, kun Ville saapui edellisenä päivänä ostamani tarjottimen kanssa makuuhuoneeseen, tarjotin täynnä kaikkea hyvää! Se oli ensimmäinen kerta, kun joku tuo minulle aamiaisen vuoteeseen, olin niin onnellinen, että saan viettää syntymäpäiväni Villen kanssa. Ja sitä ennen mummokin soitti minulle laulaakseen onnittelulaulun. Äitikin toi minulle lahjaksi mutakakun. Täydellisen aamiaisen jälkeen hampaiden pesu!


Ja niin Facebook alkoi pommittamaan syntymäpäiväonnittelujakin. Mutta mikään ei voittanut tuota aamiaista. Pari Villen kaveriakin antoi pieniä lahjoja minulle. Sain lävistykseen uuden piikin (2 kappaletta) ja Nominationiin paloja. Jossain kuuden maissa Jassu tuli käymään, joimme lasilliset viiniä ja puoli kahdeksan aikoihin lähdimme keilahallille kolmistaan. 


Keilaaminen kyllä vaati vähän harjoittelua aluksi, sillä olen käynyt ehkä kerran elämässäni keilaamassa ennen tätä kyseistä päivää. Olin jopa hetken aikaa johdossa ja tein ruhtinaalliset kaksi täyskaatoa!



Keilaamisen jälkeen kävimme Chilloutissa yhdillä, haimme ruokaa ja menimme takaisin kotia. Kyllä sen jälkeen oli väsynyt, mutta todella onnellinen ja tyytyväinen. En olisi halunnut juhlia ollenkaan syntymäpäiviäni, mutta Ville oli järjestänyt kaiken. Oli mukava ja rauhallinen tapa viettää syntymäpäiviä.



Joulukoristeet on kerätty pois, mutta valot saavat pysyä paikoillaan koko pimeän talven.




Tässä vielä se minun ostama tarjotin. Kävin perjantaina kaupungissa Elinan kanssa ja löysin Cittarista tarjottimen. Se sopii niin hyvin keittiöön väreineen päivineen ja maksoi vain 12.95 e



Ja maanantaina pääsin vihdoin kuluttamaan koulun penkkiä. Muut opiskelivat suomenkieltä ja minä kirjoitin kaiken englanniksi ja tein myös CV:n englannin kielellä. Tänään kirjoitin CV:n loppuun ja kirjoitin itselleni viikkosuunnitelman.



Tämä nopeahko postaus päättyy nyt tähän, saa heittää postausideoita ja saa antaa kritiikkiä näistä viimeaikaisista postauksistani!
Kiitos kun luitte, näkemiin!



You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.