New look!

tammikuuta 28, 2017

En ole nyt jaksanut oikein kirjoitella blogiin, on ollut muuta tekemistä joka on sitten vienyt kaiken ajan tietokoneen äärestä. Muta onneksi nyt sain napattua itselleni aikaa, kun Villekin on liikenteessä. Itse juuri tulin kotia, kävin tänään vanhempieni luona kylässä, sain pari omaa tauluani napattua vanhasta huoneestani mukaani. Vähän sen jälkeen pari kaveria kävi tässä meillä ja kävimme Torniossa ja kaupungissa vähän pörräilemässä ja hain meille pizzan. Nyt sain siis hyvin aikaa kirjoittaa. Ainoa ongelma on se, että kun nyt sitä aikaa on, en oikein saa tekstiä aikaiseksi. Ehkä myös edessä oleva televisio häiritsee ajatuksiani. Mutta kyllä se tästä lähtee, hitaasti mutta varmasti. 

Eli siis, päätin vähän piristää itseäni uudella hiustyylillä. Operaatio kesti torstaista perjantaihin, mutta halusin ristiäisiin vähän hienommat hiukset.



Joten tulos oli tämä:




Mutta seuraavana päivänä mulle laitettiin vielä taakse muutama pidennys ja niitä sitten vähän leikattiin. 





Täytyy vain varoa pidennysten kanssa, ettei niihin joudu hoitoainetta, se huonontaa hiusten laatua. Minulla on ennenkin tosiaan ollut pidennykset, vanhoista postauksista siitä ehkä löytää kuvia. Yritänpäs tähän postaukseen etsiä edes yhden kuvan. 


Törkeän huonolaatuinen kuva, nämä pidennykset olivat minulla ehkä kesän ajan, kun lähdin Turkkiin, otin ne pois.



 Rakastan näitä kyllä tosi paljon, etten kestä! Pidennyksiä jäi vielä yli, joten voin laittaa ne myöhemmin jos haluan. TIlasin itse pidennykset jo viime vuonna. Tällä hetkellä siis mulla on vain toisella puolella pidennykset ja vähän takanakin. Mutta se riittää hyvin ensi viikon ristiäisiin. Ehkä ensi videossa laitan vähän kuvia, mitkä ovat asuvalintani niihin kyseisiin ristiäisiin, tai siis minulla on muutama vaihtoehto, mutta yksi on ylitse muiden, olen aika varma, että laitan sen, mutta täytyy miettiä vielä. Enkä kovin paljon voi ottaa tavaroita mukaan, koska mukaan lähtee minun lisäksi vielä neljä henkilöä eikä autoon mahdottomia mahdu. Lähden siis 4. päivä lauantaina joskus puoli kahdeksan maissa aamulla, ristiäiset ovat sunnuntaina puoli kahden maissa ja lähdemme maanantaiaamuna takaisin Kemiä kohti. 



Laitetaan lopuksi todella piristävä kuva meidän pikku Karasta.
Mutta eipä minulla muuta tänään, kiitos kun luitte, näkemiin! 



You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.