Kalenteri täpötäynnä

toukokuuta 30, 2017

En tiedä, onko minulla koskaan aikaisemmin ollut kalenteri näin täynnä! Nyt kun leikkaus lähestyy, on paljon menoja ja kolme käyntiä sairaalaan ennen leikkausta. Niinkin pieni leikkaus, mutta kauheasti vaivaa. Eniten pelkään sitä leikkauksen jälkeistä kipua, se on kuulemma ihan sietämätöntä. Mutta onneksi kalenteriin mahtuu myös mukaviakin ja rentouttavia menoja. Nimittäin olemme menossa 1.6 äidin, tätini ja Villen kanssa (en tiedä, liittyykö muitakin seuraamme) elokuviin katsomaan Pirates of the Caribbean - Salazar's Revenge- elokuvan. Uskon, että se on hyvä, kaikki Pirates-elokuvat ovat olleet parhaita. Mutta sehän nähdään ensi viikolla.

Samana päivänä minulla on myös varattu aika kampaamoon, kulmien huoltoon. Äidilläni leikataan hiukset ja minun kulmakarvani huolletaan. Siitä onkin melkein jo vuosi aikaa, kun ne ovat viimeksi huollettu. Mitähän muuta...




Niin joo, Jassulla on valmistujaiset 3.päivä, samoin myös minun serkkuni päättärit ovat samana päivänä, ne ovat tosin aamulla. Ja hypätään taas jälleen kerran 1.päivään, nimittäin minun pitää hakea myös hiilihydraattijuomat ennen leikkausta. 

Ja minulla loppuu opiskelut Pohjantähti-opistolla. Eipä siitä sen kummempia.


Sitten koittaa se kaunis aurinkoinen päivä kalenterissani - nielurisojen poistoleikkaus. Jollekin tässä saatta olla mitättömän vähän menoja, mutta minulle tässä on jo ihan tarpeeksi. 

 

Tein pari vihkoakin itse, joten ajattelin tehdä siitä DIY-postauksen tässä jonain kauniina päivänä. Nyt on niin paljon erilaisia postausideoita päässä, etten tiedä, mitä kaikkea julkaisisin tai missä järjestyksessä. Mutta, jos teillä on jotain erityistoiveita, saatte tietysti esittää niitä minulle! :)

Mutta kiitos, kun luitte, näkemiin!

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.