Kukkolankoski 4.6

kesäkuuta 06, 2017

Häätyihän sitä pitkästä aikaa käydä moottoripyöräilemässä Kukkolankoskella, en muista, milloin olen viimeksi siellä käynyt. Söimme isännän kanssa Kukkolankoskella ateriat, tai minä söin hampurilaisen ja isä söi makkaraherkun. Oli kauhea taistelu ensiksi, mitkä housut laitan jalkaan, koska minun kaksi vuotta sitten ostetut moottoripyörähousut eivät enää mahtuneet minulle jalkaan, olin leventynyt sen verran liikaa. 


Aluksi oli ihan ookoo sää, mutta vähitellen alkoi tuulemaan siihen tahtiin, että oli hieman kylmä ja vaikutti siltä, että alkaa sataan vettä.




Kävimme myös mutkan Tervolan Kuksassa kahvilla, jonka jälkeen matkasimme kotiin. Oli ehkä vähän niskat ja selkä kipeä moottoritien jälkeen. Myös huono puoli oli se, että tuuli kävi niin lujaa ranteisiin, että kädet puutuivat sitä mukaa. 


Olin kotona ehkä kahdeksan aikoihin, koska minun täytyi hakea pyörä Jassun luota. Olin ollut edellisenä iltana Jassun valmistujaisissa ja sain autokyydin silloin kotia. Ehkä kymmenen aikoihin Paula pyysi minut auton kyytiin ja ajeltiin jonkin aikaa ja kävimme porukalla syömässäkin.

Mutta eipä tässä kummempia tällä kertaa, kiitos kun luitte, näkemiin!

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.