Päättärimekko & pizzalla :3

toukokuuta 17, 2014

Noniin me siis eilen käytiin Jassun, Paulin ja mummon kanssa etsimässä mulle päättärimekkoa ja se löyty! Mut mä varmaan ensin kokeilin viittä eri mekkoa ja kahta mekkoo pari kertaa uudestaan :P Ostin semmosen mekon jossa on jotain kukkakuvioita :) mut kokeilin yhtä toista mekkoa joka oli musta, mutta se oli vähän semmosiin hautajaisiin sopiva. :/ Mutta kun mä olin ajatellut laittavani semmoset mun mustat korkkarit jalkaan, mutta ne ei sovikaan mun mekkoon, niin mummo osti mulle kengätkin :3 Kiitti mummo ja pappa! :) 




 Tää on se minkä mä lopulta valitsin sitten :) Oli kaikki ihan hienoi :D


Tää nyt oli vähän liian hautajaismekko, mutta silti ihana!!!



Haha tää nyt oli vähän iso, mutta oli ihan ok. :D
 Tästä mulla tuli mieleen morsiusneidon puku :D Sitten kun menen naimisiin, ostan tämmösen mutta pidemmän ;)


Tästä en tykännyt :/ kokeilin yhtä toistakin mustaa mutta siitä ei ole kuvaa.

Nää on ne kengät mitkä mummo sitten osti. Helppo kävellä näillä :)

















Tänään: 

Menin Paulin, Jassun ja Elinan kanssa kaupunkiin pizzalle :) Syötiin Finlandia-pizza ja istuskeltiin siellä Di Maressa vähän aikaa ja juteltiin kaikenlaista :D Sitten kun lähdimme niin minä, Jassu ja Pauli menimme satamaan, Elina meni kotiin :/ Harmi ettei se päässyt käymään satamas mutta sen piti mennä kotia. Me sitten otettiin paljon kuvia satamassa :D Paaaaljon! Oli ihana auringonlasku :3 Oli pakko ottaa siitäkin kuva. Mun mielestä tää viikko on ollut aivan ihana :) Meillä oli tänään yhteiskuntaopin koe ja ei se ollutkaan niin vaikea kuin luulin, stressasin sitä ensin paljon. Eilen sitten oli englannin kuuntelukoe ja sekin oli sairaan helppo! Luulin että valtakunnalliset olis vaikeampia kuin normi kokeet :P Sitten me saatiin tilaisuus englannissa parantaa numeroo tekemällä jokin kirjoitelma ihan vapaalla kädellä ja itse keksimällä aiheella, kunhan se oli vähintään sivun pituinen. Sitten biologiassa melkein samanlainen homma, kai sekin arvioidaan sitten kunnolla, että voi vaikuttaa positiivisesti. :) On kaksi tehtävää ja sitten yks kirjoitelma geeneistä ja siinä oli lista sanoista mitä siinä piti ainakin mainita. Mut Pauli tuli meille tänään yöksi ja me nyt lanitetaan täällä omilla koneillamme :D










Ärsyttää edelleen tuo kameran linssissä oleva roska tai mikä onkaan xD




















Eipä mulla enää tältä illalta muuta :3 Öitä!

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.