PÄÄ LYÖ TYHJÄÄ

tammikuuta 17, 2016


Mä en yhtään tiedä mitä kirjoitan... Pitäisi tehdä joku päivä blogiin erikoispostaus, mutta ei ole nyt ollut aikaa ja ideoita. Nyttenkin vaikea kirjoittaa, koska Lumo pyörii tässä tietokoneen edessä ja puskee mua. Huomionkipeä kissa.

Olin perjantaina Kallen kanssa Villellä yötä ja oli ihan mukavaa, kuten aina :) Ei ole tapahtunut mitään kovin erikoista, huomenna klo:12.00 töihin.

Laitan tähän muutamia kuvia, suurin osa on otettu tänä iltana, että ei mulla kummempia :)



Se kun yrität keksiä mitä kirjoitat...



Sain Julialta tämän syntymäpäivälahjaksi :)




Nämä korvakorut olivat lahja Lauralta :)


Sain kummitädiltä 30 euron arvoisen lahjakortin Seppälään


Pullo oli lahja äidin serkulta ;) Tyhjä se kyllä jo nyt on!


Mun ihanat verhot :D

Ja sain nuo taulut siis lahjaksi porukoilta. Mulla oli lamppu just tuossa yläpuolella kun otin kuvan, niin siksi kuva on huonolaatuinen.
Mutta taulut mätsää hyvin mun tyynyihin



Mitähän merkintöjä sisältä löytyy......
Täntäntäää!


Mä siis lähden torstai-iltana kohti Jämsää Talvipäiville! Wupidijei!

Ja ofc mä otan kameran mukaan!


Joo näin illallakin piti ottaa tämmösiä outoja kuvia




Eiks ookki söpöt?


Ja eikun reippaana huomenna töihin ja hyvää yötä!




You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.