Snapchat-kuvia

huhtikuuta 17, 2016

Mulle ei ole nyt oikein kummempia tapahtunut. Työssäoppiminen on alkanut hyvin, on ollut mukavaa ja mielenkiintoista. Töiden jälkeen ei ole jäänyt paljon vapaa-aikaa, yleensä olen mennyt suoraan Villen tykö tai kotia nukkumaan. Kävin mä viikko sitten lauantaina Chilloutissa äidin kanssa katsomassa Tauskia. Suurin osa kappaleista oli sellaisia, mitä en ollut aikasemmin kuullutkaan. Mutta Tauskin ääni oli todella hyvä. 

Leikin yksi päivä vähän snapchatilla, kun oli aamulla tylsää. Multa leikattiin hiuksetkin, kun olin yks Swartzkopfin hiusmallina. Meille kuulutettiin koulussa pari viikkoa sitten, että 4-5 oppilasta pääsee ilmaiseksi hiusten leikkuuseen ja värjäykseen.










TAUSKI


Sain mä jopa nimmarinkin


Monday's outfit



Mutta kirjoittelen tässä ihan viikon sisällä lisää. Mulla on kamerassa kuvia, kun olin Oulussa, joten kirjoitan siitä sitten seuraavaksi! :) 

Pitää mennä aikaisin nukkumaan, töitä huomenna :P Öitä! :)

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.