MyDay's 5.10 - 6.10

lokakuuta 06, 2016

Hei jälleen! Ei nyt ole tullut joka päivä tekstiä, kirjoitin muistaakseni viimeksi 4.10. Mutta kerron näistä kahdesta päivästäni, yhdessä postauksessa. Noh, sanotaan vaikka aluksi, että en mennyt töihin. Kolme päivää sitten terveyskeskuksessa minut ohjattiin äitiysneuvolan puoleen, heräsin siis seuraavana aamuna sitä varten, jotta menisin sinne, mutta minun alueen neuvolan aukioloaikoja ei löytynyt mistään. Tiesin, että hammaslääkäri olisi auki ( eli siis neuvola ja hammaslääkäri ovat samoissa tiloissa) , mutta neuvolan luukku ei ollut vielä auennut. Ja neuvolan puhelinaikakin on auki vain tunnin, klo: 11:00-12:00. Joten soitin päivystykseen, sain heti ajan lääkärille. Toiminta oli paljon nopeampaa, kuin toissapäivänä terveyskeskuksessa... Josta tulikin mieleen! Voisin joku päivä tehdä postauksen lääkärikäyntien huonot kokemukset. 


Mutta yllättäen lääkärissä oli ruuhkaa hälytysajoneuvojen takia. Joten en heti päässytkään sisään. Pääsen noin klo: 12:00 jälkeen sisään. Kävin vain nopeasti siinä ja sitten siirryin labraan kokeisiin, ja sitten takaisin päivystykseen. Jonkun aikaa vielä joutui tuloksia odottelemaan, mutta sitten sain reseptillä Capriloneja. Siihen meni suurin piirtein koko päivä, enkä ollut syönyt mitään.



Päätin tilata mulle ja Villelle ruokaa uudella Hesburger-sovelluksella joka on tosi näppärä!
Voi tilata ruuat valmiiksi ja päättää syökö ravintolassa vai ottaako mukaan, voi myös aikatauluttaa milloin ovat noudettavissa. Eli siis jos tilaat vaikka klo: 10:00 ruuat, mutta hakee ne myöhemmin, voit itse asettaa kellonajan! Plussana se, että kupongit ovat sovelluksessa mukana ladatessa ne. Huono puoli vain, että sieltä ei löydy  2 kerrosateriaa yhden hinnalla-kuponkia...





Ehdinkö tehdä sinä päivänä mitään muuta...? Niin joo! Kävin viikkotorilla! Tarkoitus oli etsiä minulle jotkut sopivat tuulihousut, koska olen hukannut minun tuulihousuni ja ulkona on aamuisin melko kylmä jo. No en minä sieltä mitään löytänyt, mutta Ville taas löysi itselleen pari kappaletta elokuvia. Siellä oli myös aivan ihana takki, mutta se oli liiiiian iso... Harmi.



Kävin seuraavaksi Seppälässä seikkailemassa, sieltä ei tosin mitään tuulihousuja löydy, mutta löysin silti alennuskorista housut. Hinnat olivat alennettu ja kaiken lisäksi siinä oli Osta 2 Maksa 1 - tarjous! Joten löysin sentäs jotain. Nämä ovat todella kätevät, molemmat ovat! Voi pitää töissä, vapaa-ajalla ja lenkkillä. 



13,00 e - Seppälä



Nämä ovat todella mukavat päällä, onneksi löysin edes jotain, etten tyhjin käsin joutunut pyöräilemään kotiin. 

Eilen vanhempani tulivat laittamaan olohuoneen seinälle DVD-hyllyt ja yhden IKEA:n mustan hyllyn, makuuhuoneeseen taulun ja uuden peilin eteiseen. Lisäksi isä maksoi minun lääkkeet, kun kävimme kaupungissa apteekissa ja minä hain minulle ja Villelle Subwaylta leivät.


Tämä on yksi Villen ostama vuosipäivälahja minulle. Hän varmaan vihjaili, että minulla on stressiä, jonka takia tämä rauhoittaa minua.


Mutta itse asiassa, tätä on mukava värittää, kyllä se aika kuluu tämänkin kanssa.


Tässä on vähän kuvia makuuhuoneestamme, näin postauksen lopuksi


 Ja eteisen vanha peili tuli minulle makuuhuoneeseen vaatepeiliksi, jotta voin ottaa siinä kuvia asuistani. 



En ole löytänyt vielä sopivia yöpöytiä, joten jouduin inprovisoimaan




On tämä vähän keskeneräinen, olohuone varsinkin, koska meille on tulossa vitriini, joten joitain koriste-esineitä on vielä laatikoissaan.

Enpä oikein keksi tähän hätään muuta, en ole tänään oikein tehnyt muutakuin siivoillut. Lähden jossain vaiheessa käymään Jassun ja Villen kanssa Texissä ostamassa sisustustarroja.


Näkemiin!


You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.