Welcome to room no.1

maaliskuuta 09, 2017

Ajattelin näyttää teille meidän asuntoamme osissa, sillä meidän kotimme on sen verran iso silti, että parempi näyttää teille tämä huone huoneelta. Eli, ensimmäisenä on meidän makuuhuoneemme, josta saatte nähdä hieman, miltä tämä pääosin näyttää. Asuntomme on hieman sekalainen, sillä meidän mieltymyksemme sisustuksesta ovat kuitenkin niin erilaiset, mutta emme halunneet kuitenkaan jättää mitään huonekaluja pois sisustuksen vuoksi. Ja molemmilla oli kuitenkin ennen yksiöt, joten huonekaluja oli vähän, joten oli parempi kuitenkin ottaa kaikki omat huonekalut mukaan ja yhdistellä näitä eri tyylejä. Emme minun mielestä ole tässä epäonnistuneet, tämä ei ole kuin Ikea-katalogista, mutta tämä on silti siisti ja kodikas. Joten eiköhän aloiteta!




Tässä näette, miltä makuuhuone näyttää, kun astutaan makuuhuoneen pääovesta sisään. Meillähän siis on kaksi ovea makuuhuoneessa, toinen vie suoraan olohuoneeseen, joka on tämä pääovi. Toinen ovi taas vie vaatehuoneeseen ja vaatehuoneessa on ovi, joka vie eteiseen. Molempia ovia tulee kyllä ahkerasti käytettyä, mutta minun mielestä ei ole fiksua, että eteisessä on ovi, joka johtaa vaatehuoneeseen ja sitten makuuhuoneeseen. 


Meillähän ei ole varsinaisia yöpöytiä, joten ollaan jouduttu soveltamaan. Vasen puoli on minun ja oikea Villen. Aiemmin yöpöydiksi oli molemmille koottu noista oikean puolen pahvilaatikoista yöpöytä ja sen päälle puulaatikko, joka on tällä hetkellä ainoastaan minulla käytössä. Villellä on käytössä lipasto, jonka olen maalannut tänne muutettuamme, tuo kyseinen lipasto oli täällä jo silloin, kun muutimme. Joten Ville ei tätä toista puulaatikkoa enää tarvinnut.



Minun puolellani sänkyä on minun musta peilipöytäni, jonka äiti ja isä toi minulle, minun vanhasta leikkimökistäni. Siihen olen koonnut esille meikit ja meikkisiveltimet, joita päivittäin käytän ja laatikoiden uumeniin olen koonnut jotain minun pikkutavaroitani.


Päätin myös vähän koristaa peilipöytääni muutamalla vanhalla valokuvalla ja kirjoitin niihin pienen tekstinkin.


Olen varmaan jo aiemminkin maininnut tästä peilistä. Tämäkin oli täällä jo muuttaessamme, joten päätin tämänkin maalata ja jättää meille käyttöömme. Olen tähän ripustanut muutaman kaulakoruni ja lisännyt tähänkin valokuvia piristykseksi.


Ja viime lauantaina tämän huoneen järjestys muuttui, kun saimme makuuhuoneeseemme television. Meillä oli aikaisemmin pienempi televisio huoneessa, mutta siirsimme sen vierashuoneeseen. Tosin tuo pöytäjärjestely on luultavasti väliaikainen, saatamme laittaa siihen vähän isomman ja tukevamman pöydän.

Tässä nyt oli asuntomme ensimmäinen huone, toivottavasti piditte postauksesta.
Näkemiin!

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.