Kuumeilua ja ostoksia

maaliskuuta 08, 2016

Heissan, aloitetaan vaikka tuolla kuumeilu-aiheella.
En taida parantua koskaan! Minulla oli koko viime viikko sairaslomaa, sillä minulla on nielurisatulehdus (Streptokokki A) , johon sain antibioottikuurin. Tai en ole varma onko minulla yhä nielurisatulehdus. Sillä viikonloppuna olo oli jo huomattavasti parempi, kurkkuun ei käynyt kipeää, eikä ollut lämpöä tai päänsärkyä. 

Mutta tänä aamuna seitsemän maissa... kuumetta 38.5 astetta. Joka ei laskenut, ei sitten millään!! Minulla on ollut tänään korkeimmillaan kuumetta 39.5 astetta, siinä se pysy 39:än asteen paikkeilla, kunnes tässä loppuillasta kuumemittari näytti 37.8, onneksi!

Oon nukkunut koko päivän, nyt kun olo vähän parani, niin ajattelin vähän kirjoittaa tännekin.  

Kävin eilen mummon kanssa kaupoilla. Intersportissa, Tokmannissa ja Lidlissä. Intersportista löytyi kyllä ihanat kengät alennuskorista.

(otin kuvat puhelimen kameralla)


Björn Borg - 30 e



Nyt on iskenyt kauhea himo ostella kaikkea pientä krääsää. Minullahan oli jo monta laatikkoa astioita uuteen kämppään, nyt on vähän sisustustavaroita. Kuvassa ei ole kaikki, mitä ostettiin. Kaikki ostettiin kuitenkin Lidlistä. 

Torstaina saan tiedon, milloinka pääsisin muuttamaan yhteen asuntoon, joka sijaitsee keskustassa. Mutta kerron siitä lisää vasta kun olen varma asiasta.


Noh, Tokmannissa oli 40% alennuksessa Lumenen meikkituotteet.





Tämän kulmakynän tilasin Wish-nettikaupasta. Maksoi vain 3 euroa.

Tässä postauksessa ei nyt ollut kauheasti kuvia. En tänään ole jaksanut paljon niitä ottaa, kun olen vain sängyssä maannut. Näytän ihan kamalalta, jos Ville näkisi minut nyt, hän pakenisi paikalta.


 Tuntuu että jalat ja kädet olisivat lävistetty kymmenellä puukolla ja hartioilla istuisi 100kg painava ihminen. Kuumeessa jokaikiseen paikkaan särkee. Kun mulla oli kuume 39 asteen paikkeilla, en pystynyt kävelemään. 
Kun kuumetta oli jotain 38 astetta, tuntui että jalat pettää alta, mutta pystyin kävelemään kuitenkin. Nyt särkee vain päätä ja kurkku on limaa täynnä.

Että mä rrrrakastan olla kipeenä! 

Kello on jo 22.59 joten voisin mennä nukkumaan tämän päänsäryn pois. 
Otan seuraavaan postaukseen enemmän kuvia! :)

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ JA HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE <3

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.