HOXPOX!

syyskuuta 24, 2015

Olen päivitellyt vähän blogiani!

Kirjoittaja - postausta olen vähän muokannut ajankohtaisemmaksi

Friends! - postausta olen muokannut, lisäillyt vähän kuvia ja kirjoittanut eri tavalla. Mutta sehän ei näy etusivulla olleskaan, se on aika vanha postaus jota olen vähän väliä muokkaillut. 

Friends! - postauksen löytää oikealta puolelta, painamalla minun kuvaani. Kuvan alapuolellahan on lyhyt kuvaus minusta, lopuksi siinä lukee, että klikkaamalla minun kuvaani löydätte postauksen ystävistäni. 

Sieltä voitte lukia postaukseni :) Lisäilen sinne hiljalleen lisää kuvia ja tekstiä ystävistäni. Siellä taitaa tällä hetkellä olla kuudesta henkilöstä tekstiä, jos oikein muistan. 



Vähän päivästäni: 

Koulun jälkeen kävin ruokkimassa Lauran kissan, kun Laura oli Oulussa. Näin yhtä kaveriakin, jonka kanssa kävin Tokmannissa, sehän siis avattiin tänään Kemissä. Kävimme kans kirjastossa, jossa sain aivan kauhean naurukohtauksen, jolle ei meinannut tulla loppua. En edes tiedä, mikä minua nauratti... :D Mutta siinä viiden aikoihin Tatu vei mut Keminmaahan ja otin toisen tatuoinnin! Napakorun oikealle puolelle. Laitan siitä sitten huomenna kuvaa, sillä olen nyt porukoiden koneella :P Se on vielä vähän kesken. Parin viikon päästä sitä vahvistetaan, olen kans miettinyt, että tekisinkö siitä kokonaan mustan (siinä on vain rajat) vai laittaisinko jotain väriäkin.

Kun pääsin kotia, jouduin saman tien lähtemään kaupunkiin, sillä Laura oli tullut Kemiin, niin jouduin nakkaamaan avaimet takaisin hänelle. Istuskelimme jonkin aikaa Lauran tykönä ja vähän värkkäsimme krrhhmm.. kortsulla, täytimme sen vedellä, heittelimme suihkun lattialle.. ei mennyt rikki. Heitimme sen kolmannen kerroksen ikkunasta alas, kyllä se silloin meni jo rikki! Mutta eipä siitä sen enempää... sen jälkeen kävimmä kaupassa ja menin Lauran kanssa samaa matkaa Karihaaraan. Laura meni Nennan tykö ja minä kotia suihkuun. 

Onneksi huomenna alkaa viikonloppu! Voi nukkua pitkään, nukuin viime yönä aika huonosti... no mutta, lisäilenpäs huomenna kuvia :)  öitä! :3

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.