I'm here again...

syyskuuta 17, 2015


...
                                           A thousand miles away from you

A broken mess, just scattered pieces of who I am

I tried so hard

Thought I could do this on my own

I've lost so much along the way




Tänään on ollut suhteellisen huono päivä, yhdestä ainokaisesta syystä. Koulun jälkeen oli kyllä mukavaa, mutta yhtäkkiä sekunnissa se paheni. En halua kertoa yksityiskohtia, mutta ainakin tajusin, että pahaa oloa tuottavat ihmiset täytyy jättää jälkeen. En aio tuhlata aikaani moiseen, kun on rakkaat ystävät vierellä ja elämä edessä. Toivottavasti kaikki tekevät niin, tämä elämä eletään kerran, sitä ei pidä käyttää menneisyydessä tukahtumiseen.

Olen tässä pikkuhiljaa katsellut kämppää itselleni, äidin kanssa katselin, että Itätuulen asunnot olisi suht. halpoja, varsinkin Syväkankaalla, melkein Messin vieressä olevassa kerrostalossa yksiöt ovat halpoja. Täytyy vaan katsella vapautuisiko asuntoa sieltä. Olen katsonut myös tästä läheltä, Tapaninkadulta ja keskustastakin. Kaikista parhainta olisi, jos löytäisin kohtuuhintaisen vuokra-asunnon läheltä keskustaa. Pitää vähän tuumailla.

Lauantaina olen Juliaa ja toivottavasti Jassua. Mutta ainakin Juliaa olen :) Mitäs tänään tein? Jossain kolmen aikoihin kävin Lauralla, kävimme hakemassa maitoa kaupasta kahvia varten ja Ville tuli käymään Lauralla. Emme oikein liikkuneet mihinkään, vasta silloin kun lähimme liikkumaan Karihaaraan päin. Menin kotia, Laura ja Ville saattoivat.

Huomenna tai ylihuomenna laitan kuvia, sillä en nyt jaksanut ladata kuvia koneelle, olen nimittäin porukoiden koneella. Olen muutenkin vähän väsynyt niin menen varmaan kohta nukkumaan, että jaksan herätä.



Laura lähetti mulle nämä seuraavat kuvat. <3






You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.