Naama väärinpäin

maaliskuuta 20, 2018

Näin Facebookissa meikkivideon, missä nainen meikkasi kokonaan väärinpäin, kulmat, silmämeikit, jopa varjostukset. Joten päätin itsekin kokeilla tätä. Itse tein vain kulmat, silmämeikin ja huulet, kun harvoin muutenkin teen varjostuksia. Oli muuten hankalaa, varsinkin kulmat. Oli vaikeampi hahmottaa kulmien muoto, aloitin ihan normaalisti, eli häntä viimeisenä, niin eiköhän kulmat pitänyt tehdä pariin otteeseen, ettei kulmat näytä ihan puupalikoilta. Kulmieni muoto on siinä mielessä hyvä, ettei minun tarvinnut peittää omia kulmiani tätä meikkiä varten. Katsotaan, millaisen meikin sain aikaiseksi.


Eli yritin tehdä mahdollisimman samanlaiset kulmat, mitkä minulla yleensäkin on, mulla erittäin hankalaa se oli, vaikka eihän minun pidä tehdä muuta, kuin omat normaalit kulmani väärinpäin. Kulmat tein ainakin kolme kertaa, jolloin tulos oli kohtalainen. 


Sitten siirrytäänkin jo silmämeikkiin. Olin siis tehnyt jo pohjustuksen ihan ensimmäisenä, joten sitä en erikseen käynyt tässä läpi. Laitoin kahta erilaista luomiväriä, kimaltelevaa kuparin väriä ja vähän kuparia tummempaa ja eyelinerin. Luulin, että rajaukset olisi tosi hankalat, mutta ne sujuikin yllättävän nopeasti! Ja sitten vain Essencen ripsiväriä. 


Käytin siis Essencen eyelineriä, minkä olin juuri ostanut Tokmannista, joten minulla oli hyvä tilaisuus päästä testaamaan sitä. Eyeliner on vedenkestävä ja sen kyllä huomasin pestessäni näitä meikkejä. Tässä vielä kuva kyseisestä lineristä, jos joku on kiinnostunut. Olen aina saanut yllättyä Essencen meikkituotteista, hinta on halpa ja tuote on silti omasta mielestäni ollut toimiva. Alumperin lähdin ostamaan uutta luomiväripalettia, minkä Essence oli julkaissut. Mix & Match-paletti. Onneksi myyjä kertoi, että tuotetta on tilattu jo lisää, joten enjöhän minä pian pääse sen ostamaan.


Sitten ei puutu enää, kuin huulimeikki. Tähän päädyin käyttämään samaa huulipunaa, jota käytin Miten meikkaan-postauksessa. Huulimeikki oli onneksi nopea ja helppo tehdä.



Ja tässä on lopputulos! Pikaisesti katsoessa voisi luulla, että meikki on ihan tavallinen, ei mitään erikoista.


Vaikka meikkaaminen olikin kivaa, tämän peseminen ei ollut. Naama oli yhtä sotkua pesun aikana. Mutta mitäpä sitä ei tekisi blogin vuoksi. Tämä oli silti hauska toteuttaa ja päästä testaamaan, miltä väärinpäin meikattu pärstä näyttää itselläni. Onko täällä muita, jotka ovat tätä testanneet?


Mutta kiitos kun luitte, näkemiin!

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.