Snapchat - kuvia

huhtikuuta 25, 2017

Olen kärsinyt valkoisen paperin ongelmasta. En ole saanut aikaiseksi keksiä postaus aihetta, en sitten millään. Minun oli tarkoitus kirjoittaa lauantaina, mutta ajantaju on ollut niin hukassa, että unohdin koko asian. Vasta tässä aloitin uudelleen kirjoittamaan kalenteriin kaikki asiat, mitä täytyy tehdä ja missä täytyy käydä, mutta se ei näköjään auttanut yhtään mitään. Mutta päätin koota tähän snapchat-kuviani, pitkästä aikaa. Ei niitä kovin paljoa ole tallennettuna, mutta lisään tähän myös uudelleen tuunatun laukun, jonka olen joskus ala-asteella itse tehnyt.



Syvimmät pahoittelut kuvan laadusta, mutta kauniit ilmeeni kuuluvat tänne blogiin todella hyvin koristamaan ulkoasua.




Tästä kuvasta on kyllä jo kuukausi aikaa, ainakin kuukausi, mutta tämä löytyi minun Snapchatin muistoista, joten päätin nyt tämänkin tukkia tänne. Ilmeisesti mietin, mitä söisin näin ruokatunnin kunniaksi...varmaan kynsiäni.


Olin Jassun luona viettämässä kahvihetkeä, kun päätin napsia kuvia. Olen nyt kahden päivän ajan pitänyt hiuksia kiharalla, enkä ole suoristanut niitä aamuisin ja ihme kyllä, tykkän näistä! 

Kävimme Jassun kanssa myös ajelemassa ja ruokakaupassa.
Tänään kävin äidin kanssa viikkotorilla tyhjentämässä pöytämme, joka oli meillä vuokralla viikon verran. Tuli sieltä tienattua jonkin verran ja pääsin eroon monista vaatteista, joita en enää käytä. Melkein kaikki tavaratkin menivät pöydältä, mutta valitettavasti kenkiä ei mennyt. En tiedä, pitäisikö kokeilla myydä ne Facebookissa tai jossain, jotta ne eivät veisi vaatehuoneesta turhaa tilaa. 


Päätin vähän askarrella akvarelliväreillä. Ala-asteella tehty laukkuni oli siis ihan tavallisen sininen plus tuo söpö kissakuvioinen tasku oli kiva lisä siihen.
Mutta kaipasin vähän väriä siihen, tämähän on hyvä vaikka vapuksi, jos ei muuksi.

Eipä minulla muuta tällä kertaa, kiitos kun luitte, näkemiin!


You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.