Lävistykorut 2017

kesäkuuta 20, 2017

Teen vähän päivitystä minun lävistyskoruistani, paremmilla kuvilla ja parin uuden lävistykseni kanssa. Napakoruja minulla ei ole uusia, mutta minun mummoni aikoi ehkä tuoda tuliaisena minulle uusi napakoruja, en vain nyt muista milloin. 

Venytyskorut


Kaksi keskimmäistä ovat 10mm koruja, mutta uloimmat ovat muistaakseni 4-5mm koruja.


Pinkki venytyskoru on pimeässä hohtava ja toisessa oli ennen timantteja, mutta ne ovat vähitellen pudonneet pois kauan aikaa sitten.


 Näistä kahdesta pöllö on minun lempivenärini. Ja alemmalla olevat korut ovat kaikista ihanimmat, mitkä omistan. Harmi vain, että vasemmalla oleva on 8mm, eli liian pieni minulle, joten en kovin usein sitä käytä.



Siinä sitten olivatkin minun venytyskoruni, seuraavaksi esittelenkin minun napakoruni.

Napakorut


Tämä olivat lahja minun kummitädiltäni, Niinalta. Joten en tiedä, mistä nämä on tilattu.


Tämä on täysin samanlainen, kuin Niinan antama, mutta vain eri värinen. Tämän lahjoitti Laura, joskus kauan sitten.


Nämä olen itse ostanut Glitteristä. Oikealla oleva pääkallokoru tuli mukana Glitterin lahjapussissa.


Tämäkin löytyi Lauran mystisestä lävistyskorupussista...


..kuin myös nämä. Paitsi pinkki koru, sen ostin myös Glitteristä aikoja sitten.


Rustokorut





Tämä tragus-koru on tilattu Savannilta, tämä on minun mielestäni tosi kiva, mutta epämukava, kun pidän kuulokkeita korvilla.


Tässä ovat minun uudet rustokoruni, jotka tilasin Savannilta ja tykkään näistä tosi paljon!

Huulikorut


Keskimmäinen huulikoru on tilattu Savannilta, muuten se on hieno, mutta se oli liian iso. Loput kaksi on saatu Lauralta.


Tämä hieno, mutta liian pitkä koru on muistaakseni myös tilattu Savannilta, en ole muualta koruja tilannutkaan.



Minulla on muitakin huuli- ja rustokoruja, mutta ne ovat vain ihan tavallisia tappeja, joissa ei ole palloja. Huulikoruihin, joudun lainaamaan edellisistä koruista palloja. 

Mutta tässä olivat tämänhetkiset koruni, kiitos kun luitte, näkemiin!




You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.