Netflix - suosikit

heinäkuuta 27, 2017

Nyt päätin koota kaikki Netflix - suosikkini tältä ajalta ja myös ne ajattomat sarjat, joita voin katsoa monta kertaa uudestaan ja uudestaan. Sain tämän idean, kun yritin listata kalenteriin monia postaus-ideoita ja tämä putkahti päähäni. Kerron teille vähän, mitä mieltä minä olen näistä ja yritän jotenkin kertoa näistä sarjoista jotain pientä.


Olin joskus katsonut silloin tällöin tätä sarjaa, mutta kun Ville alkoi tätä katsomaan, innostuin itsekin seuraamaan tätä säännöllisesti, monta jaksoa päivässä. Tämä on todella monipuolinen ja mielenkiintoinen tarina neljästä nuoresta ja heidän vastoinkäymisistään.


Tätä tulee seurattua nykyään televisiosta, jos mitään muuta katsottavaa löydy, mutta silti silloin tällöin seuraan tätä säännöllisesti. Olen ehkä kaksi kertaa katsonut tuotantokauden kokonaan ja silti tietyt kohtaukset jaksavat naurattaa, sillä sarja sisältää pöljiä vetoja, epäonnistuneita suhteita ja haasteita.


Tämä on ihan uusi sarja, jatkoa Gilmoren tytöille, joka on joskus näytetty televisiossakin. Nykyään sitä ei taideta telkkarissa näyttää, mutta onneksi on Netflix. Valitettavasti tämä sarja on lyhyt, sisältäen vain neljä jaksoa ja jokainen jakso kuvaa neljää vuodenaikaa.


Tämän katsomisen aloitin, kun tämä esitettiin ensikerran televisiossa, kyllä tätä edelleen näytetään telkkarissa, itse asiassa, uusia jaksoja ei näekään Netflixissä, joten en ole tätä täältä kauheasti seurannut, mutta vaikka tämä on vähän yliampuva, niin silti tätä on hauska katsoa. 


Tämä on ehdoton lempisarjani tällä hetkellä. Olen nyt viimeisessä tuotantokaudessa menossa, enkä yhtään tiedä, mitä tämän jälkeen katson tai teen elämälläni ylipäätänsä. Katsoin tätä joskus televisiosta satunnaisesti, mutta nyt olen ihan kunnolla alkanut katsomaan tätä.

Mutta tässä oli minun Netflix - suosikkini, kiitos kun luitte, näkemiin!

You Might Also Like

0 kommenttia

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.