All about my hair

tammikuuta 13, 2018

Tässä postauksessa tsekkaillaan vähän vanhoja hiustyylejäni sekä useita hiusvärejäni, jotka olen läntännyt päähäni. Valitettavasti ihan vanhoja kuvia en löytänyt tältä kovalevyltä, missä hiukseni ovat toiselta puolelta lyhyet ja väriltään mustat ja toisella puolella on punaiset, vähän pidemmät hiukset. Sekä minulla on ollut myös violetit hiukset, joista en löytänyt kuvaa. Mutta tässä on nyt erilaisia hiustyylejä vuodesta 2013 eteenpäin. Suuria muutoksia on ollut ja paljon, mutta minusta on hyvä, että kokeilee kaikennäköistä, varsinkin vielä nuorena. Mutta mielipiteitä on monia, joten eiköhän aloiteta.



En löytänyt yhtään parempaa kuvaa, joten jouduin valitsemaan tämän huonolaatuisen kuvan tänne blogiin. Ei siinä, onhan tämä minun blogissani muutenkin, silloin en ymmärtänyt kuvanlaadun tärkeyttä. Ostin tämän hiusvärin entisestä Octopussy Clothing - liikkeestä, jonka tilat olivat Kemissä Kauppakadulla. Siellä oli kyllä paljon kaikenlaista kivaa vaatetta ja koruja, sekä näitä shokkivärejä. Harmi vain, ettei liike menestynyt kovin kauaa Kemissä, kun kävijöitä taisi olla liian vähän. Aluksi testasin väriä vain latvoihin, lopulta hiukset olivat kokonaan pinkit. 


En kyllä kuollaksenikaan muista, mikä väri minulla on ollut pinkin värin jälkeen. Mutta kovalevylläni oli tämä pinkin fiaskon jälkeen. Sen tajusin, että pinkki ei minulle sovi, mutta tätä väriä kyllä rakastin ihan järjettömästi. Tämä sopi todella hyvin minulle, en kyllä muista tarkalleen, koska värjäsin tämän väriseksi, mutta koska tämä kuvaon otettu järkkärillä, kuva on otettu vuoden 2014 jälkeen. Veikkaan, että vuonna 2014 on tämä kuva otettu, mutten ole satavarma.



Jälleen yksi huonolaatuinen kuva, tässä hiukset ovatkin jo ihan mustat. Mustat hiukset minulla oli kauan kauan aikaa, jonka jälkeen taisin blondata hiukset. Äitini kauhisteli blondausta, sillä hän oli jo ehtinyt tottua tähän mustaan tyyliin, itsekin kyllä pidin tästä, mutta kaipasin vaihtelua, oli se kyllä itsellekin järkytys, kun musta vaihtui vaaleaan ihan silmänräpäyksessä. Tämä kuva on otettu joskus kesällä 2015, muistan sen siitä, kun tapasin Villen, minulla oli mustat hiukset. Eli tuo aikaisempi kuva on otettu ennen hiusten värjäystä mustaksi.



Tämä on myös vuodelta 2014, olisikohan kesän aikaan. Hiukset eivät olleet täysin blondit, huomaa, että alla on vähän tummempia hiuksia, mutta ai että rakastan tuota hiusten pituutta!



Unohdin melkein tämän! Tämä väri minulla on ollut vuonna 2014 myös. Tykkäsin tästäkin väristä todella paljon, varsinkin kun se korosti silmieni väriä. Ja tässäkin pituus on aivan ihanteellinen.


No tämä sitten on vuodelta 2015, ehkä joulun aikaan, en ole taaskaan satavarma. Tässä minulla oli vähän raitoja, jotka olivat aivan ihanat. Yleensä kun minulle on laitettu raitoja, tuntuu, että ne eivät näkyneet yhtään mihinkään. Samalla sain myös sivusiilen, muistaakseni molemmille puolille, tai vain yhdelle.



Tässä päästään jo vuoteen 2016, viimein! Olin hiusmallina ja minulta värjättiin, sekä leikattiin hiukset ilmaiseksi, vähitellen värin haihduttua värjäsin hiukset ruskeaksi.


Tässä päästäänkin jo vuoteen 2017, kun sain ihanat pidennykset toiselle puolelle. Nämä olivat unelmieni täyttymys, kun olin jo kauan haaveillut pidennyksistä. 

Eli paljon ovat hiukset muuttaneet tyyliään ja väriään. Mutta mitään en kadu, enkä varsinkaan ole epäröinyt. 

Kiitos kun luitte, näkemiin!



You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Oi sullahan on ollut monta kivaa erilaista lookkia! Uskaltaisinpa itsekin joskus repäistä kunnolla ja tehdä hiuksille oikeasti jotain radikaalia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, välillä ihmettelen, miten en ole vielä kalju :D Mutta se on todella virkistävää olla rohkea ja kokeilla jotain uutta! :)

      Poista

Nuori tavallisen polun tallaaja blogien ihmemaailmassa
Sisällön tarjoaa Blogger.